Cumartesi, Ocak 16, 2016

Victoria's Secret Frosted Magnolia

Herkese kocaman bir merhabaaa !

Tam final haftasındayım ve çok yoğunum ! Yarıyıl tatilinde de Tübitak  projem için okulda kalacağım yine çok çalışacağım ama buraya düzenli olarak yazı gireceğim :) Buna karar verdim ve kararlı bir şekilde devam etmeye çalışacağım :)




Size anlatmak istediğim burada kalmasını istediğim çok güzel hayatımın en güzel doğum günümü yazacağım ama hala yazamadım üzerinden bir ay geçmiş olmasına rağmen :)



Yazı yazmak sürekli aklımda ve blogumu çok daha güzel bir platforma dönüştürmek en  büyük isteğim !



Bir tatile girelim her şey düzene girecek diye umut ediyorum :)



Neyse çok konuştum yine ben :)



Bugün bahsetmek istediğim şey yine bir koku , yine bir body mist ve yine bir Victoria's Secret !


Kesinlikle VS markasını ve body mistleri çok seviyorum . Her zaman dediğim gibi canım sıkıldıkça sıkıyorum . 


Bu güzel koku ise tam da adı gibi misss gibi manolya kokuyor !

Çok seviyorum ya kesinlikle her koku denenmeli her koku alınmalı sürekli güzel kokulmalı :)

Ben çantamda da koku taşımayı çok seviyorum , her an güzel kokmak beni mutlu ediyor çünkü :) Bu body mistlerin şişesi de çok ağır değil bence çantada taşınabilir sonra da fısss fısss ! :)

Sizde benim gibi kokuları seviyorsanız , mis gibi kokan bir yılımız olsun diyorum ve sizi kocamaaaaan öpüyorum :)

mail: asenapekerblog@gmail.com
instagram: asenapeker


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder