Cumartesi, Eylül 26, 2015

Toz Pembesi Cici Tırnaklar

Herkese Merhaba !

Bugün sizlerle çok tatlı bir renge sahip Pastel No:144 hakkında konuşacağız :)




Siz oje sürmeyi sevenlerden misiniz ?
Açıkçası ben üniversiteye gitmeden önce ve üniversitenin ilk yıllarında çok severdim . Çeşitli nail artlar yapardım ve mutlaka tırnaklarımda oje olurdu.
İnsanların iltifatları üzerine (ne kadar uzun ve güzel tırnakların) bir felaket nazar değmiş ki tırnaklarıma sormayın . "Tırnakların hiç sararmıyor mu Asena?" sorusunun en sonuncusunda ojelerimi çıkarttığımda hastalık derecesinde sararmış tırnaklarla karşılaştım !(Öncesinde bir sarılık yoktu..)
Onun üzerine oje sürmekten soğudum ve daha yeni yeni arada sürmeye başladım :)
Çok konuştum dimi ben :)



Bu ojemizin 2 kat sürülmüş içeride çekilmiş fotoğrafı .
İlk kattaki örtücülüğünü hiç beğenmedim . Renginin açıklığından kaynaklansa da bu fırça çok fazla tırnakta iz bırakıyor . 2 kat uygulandığında da tam olarak rengini verememiş ve az da olsa fırça izi kalmış oluyor.



2 kat içeride flaşlı çekilmiş hali .

Ve son olarak ;


2 katın dışarıda nasıl gözüktüğü.

Ben sonuçtan tatmin olmadığımdan dolayı 3. katı sürmeye karar verdim . 
Açıkçası ben ojeleri 3 kat sürmekten pek hoşlanmıyorum , bozulma oranları çok fazla artıyor . Bende aman ojem bozulmasın diye hareket edebilen bir insan olmadığım için o oje beni iki gün götürmüyor :) Götürse de "Ayyyy kıza bak nasıl tırnaklarla geziyor" tepkisi insanların içinden geçiyordur :)

Alt tarafı bir oje demeyin :)
3. katı gösteriyoruuum !


2 kat iç çekimin görüntüsü

İşte ! 2 katta elde etmek istediğim görüntü. 
Tam örtücülük , fırça izi yok !


3 katın iç çekimde flaşlı hali .

2 kata göre ne kadar fark etti değil mi :) 


Bu da son olarak 3 katın dışarıdaki çekimi . Resmen tırnaklar şekerim ben , pamuk şekerim diyor :)

Bu ojeyi gündüz sürmenizi tavsiye ederim. Gece bu 3 katı sürüpte yatarsak yastık , çarşaf , yatak ne varsa izini geçirip enteresan bir olguya sahip olacağı kesin :)

Hadi öptüm sizi kocaman !

Ben Yalova'ya kaçıyorum , yarın güzel bir gezi yazısı paylaşabilirim :)

Kendinize cici bakın :)


İletişim: asenapekerblog@gmail.com
İnstagram: asenapeker






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder