Cuma, Ekim 02, 2015

Gecikmiş Bir Yalova Yolcuğu


Selamlaaaarrrr !

Çok çok üzgünüm ki Yalova yazımı zamanında yetiştiremedim . Nedeni ise Balıkesir'e döndüm ve evimde internetim yok malesef. Şuan tam da şuan internet bulmuşken hemmen size yazıyorum..


Aslında Yalova hikayem tahmin ettiğim gibi gitmedi malesef. Çünkü ben bol bol yeşillik manzara resmi çekeceğimi düşünürken daha tekdüze geçti ve yoğunluktan çekemedim fotoğraf.

Eve döndüğümde saat baya geç olmuştu , insanlar bayram dönüşünde olduğundan trafik baya bir yoğundu. 

Geç saatte gidip bavul hazırlayıp daha da geç bir saatte yattım ve erkenden kalkıp tekrar geldiğim yolu geri dönerek Balıkesir'e gittim :)

Biraz yorucuydu benim için.


Sizde benim gibi gemiyle seyahat etmekten hoşlanır mısınız?


Sürekli bu Eskihisar-Topçular arasında gidip geliyorum .


O gün üstümde Adriana kotum siyah basic bir tişört ve annemin bir hollandalı kadından aldığı el işi çantam vardı :)


Babam bize çay ve negro ısmarlayarak yolculuğumuzu sürdürdük.

Ailemle geçirdiğim güzel bir zaman oldu ve bazı önemli şeyleri halletmiş oldum :) Sabahında tekrar bu yolu dönmek pek kolay olmadı..

Çok daha güzel gezi yazılarımızın olması dileğiyle !

Hepinizi öpüyorum !


Mail: asenapekerblog@gmail.com
İnstagram: asenapeker

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder