Cumartesi, Ekim 31, 2015

Avene Cleanance SPF30

Hepinize koskocaman bir günaydınn !

Bugün sizlere bahsetmek istediğim ürün ;

Avene Cleanance SPF30 Güneş Kremi !





Aslında hepimizin yaz kış güneş koruyucu kullanması gerekiyor ama benim gibi sivilce sorunu yaşıyorsanız bir güneş koruyucu kesinlikle şart .
Çünkü sivilcelerimiz güneşle direk temas ettiği zaman lekeye dönme ihtimali var. Lekelerde hepimizin istemeyeceği bir şey değil mi :)

Bu yüzden çok özenli bir şekilde güneş koruyucumuzu kullanmamız gerek.
Avene'in bu güneş koruyucusu güneş korumasının yanı sıra sivilcelerimize bakım yapıyor. Ben gerçekten bu özelliğini yerine getirdiğini düşünüyorum.



Pompalı ve havasız ambalajı sayesinde hem hijyenik hem de ürün kullandıkça ambalajı küçüldüğünden ürün israfı olmuyor .
Yağsız bir formülü olduğundan dolayı cildinizde bir ağırlık oluşturmuyor.
Aynı zamanda cildinizi nemlendirdiği için altına yada üstüne nemlendirici sürmenize gerek yok .
Bir güneş koruyucuda en önemli ayrıntı ise beyaz leke bırakmaması :)
Peki bu ürün hakkında hiç mi olumsuz düşüncen yok Asena derseniz ;
Ertesi güne kadar pompanın ucundaki ürün kuruyor bu da ürünün ilk gelen kısmını boşa çıkarıyor.

Ben sivilce bakımımda ihmal etmeden bu ürünü kullanıyorum.  

Siz bu ürünü hiç kullandınız mı ya da kullanmayı düşünüyor musunuz :)
Yorumlarınız benim için çok değerli :)

Hepinizi seviyorum , hoşçakalıııııın ! :)

Mail: asenapekerblog@gmail.com
İnstagram: asena peker

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder