Pazartesi, Ekim 12, 2015

Birlikte Köstebek Tatlısı Yapalım :)

Herkese yeni bir haftanın ilk gününden yeniden merhaba !

Bugün benim için çok özel bir gün :) O yüzden bu tarihi bir kenara yazıyoruz :)
Dersler , proje çalışmaları derken yazıyı yazmam şu saati buldu malesef ..
Geç olsun güç olmasın diyerek bugün sizlere yapımı çok pratik olan leziz bir tatlıdan bahsedeceğim .
Dr. Oetker köstebek tatlı :)




Bu tür tatlılar bence acil durumlar için tam bir kurtarıcı. Tatlı krizi mi tuttu ? 5 dk'ya misafiriniz mi geliyor ? Hemen çok kısa bir sürede hazırlayabileceğiniz , pişirmeye gerek olmayan bir tatlı kendileri :)
Görüntüsü de çok tatlı bence .. Tam yemelik :D namnam

İçerisinden çıkan toz karışımı verilen tarife uygun bir biçimde sütünüzü ekleyip çırpıyoruz.
İlk başta çok sıvı gelsede merak etmeyin o kıvamını alacak :)


Kıvamını aldıktan sonra kaselere pay edip dilerseniz benim gibi içerisine farklı lezzetler de katabilirsiniz :) Ben Eti Hoşbeş koydum mesela :)


Kahvenizin yanına yakışacak görüntüsü ve lezzeti güzel bir tatlı. 


Muz aroması dolapta bekledikçe biraz daha yoğunlaşıyor bu yüzden size tavsiyem benim gibi 3 kaseyi dolu dolu doldurmaktansa daha fazla kaseye daha az miktarda koyarsanız içinizi baymadan yiyebileceğiniz dozajda olur diye düşünüyorum :)

Fotoğraftaki minik ayrıntıyı farkettiniz mi :)




Her zaman gülümseyeceğiniz çok tatlı bir haftanız olsun ! Hepinizi öpüyorumm !

Mail: asenapekerblog@gmail.com
İnstagram: asenapeker

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder