Cuma, Ekim 30, 2015

Yumuşacık Eller İçin: Neutrogena !



Herkese kocaman merhabalaaaar !




Bugün sizlere benim için çok önemli bir konu için yazacağım :) El kremi !

Benim ellerim çok çok kuruduğundan dolayı kışın sürekli el kremi sürmem gerekiyor ve bu kremin kesinlikle yoğun yapılı olması gerekiyor 

Bu kremlerden benim en çok beğendiklerimden biri olan

Neutrogena Hand Cream ;




Norveçli balıkçıların en çok güvendiği kremdi değil mi ? :)

Dedikleri kadar var olduğunu belirtmeliyim çünkü benim kuru kuru ve çok kuru ellerime çok iyi geldi !

Ellerime az bir miktar sürmüyorum ben açıkçası bolca boca ederek kullanıyorum . Nemlendirmesi anca yetiyor :)



Yapısı vazelin gibi ağır. Yalnız sürdükten sonra elleri pamuk gibi yumuşaçık yapıyor :) Şimdi ellerime sürdüm de tekrardan aşık oldum diyebilirim :)

Hemen emilmese de zaman içerisinde emiliyor . Ben en çok gece yatmadan önce sürmeyi seviyorum . Gün içerisinde de yanıma alacak kadar üşenmediysem kuruduğunu hissettiğimde sürüyorum . Yine de genelde el kremlerim yatağımın kenarında bulunur ve ben yatmadan önce sürerim :)

Umarım beğenmişsinizdir :)

Hepinizi kocaman öpüyorum !

Elleriniz hep pamuk gibi olsun , tutanı mest etsin :)

Mail: asenapekerblog@gmail.com
İnstagram: asenapeker

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder