Çarşamba, Aralık 02, 2015

Bioderma Sebium Serum

Herkese kocaman merhaba !

Bugün nasılsınız acabaaa ? İnşallah hepimizin günü güzel geçer :)

Sohbet faslını çok uzatmayacağım çünkü beni çok heyecanlandıran çok çok çok çok sevdiğim bir ürün ve bunu sizinle hemen paylaşmak istiyorum !

Ve karşınızdaaaaaaaaa !!!!!

Bioderma Sebium Serum !




Geçen sene birden gelen ve çok büyük bir sivilce problemi yaşamıştım . O zamanlarda Bioderma'yla tanıştım ve o zamandan bu zamana en sevdiğim dermokozmetik markası . Şurada da Sebium A.I correcteur'u yorumlamıştım yazısı için tıktık. 

Eczacıların hepsinin önerisi bu üründü . Mutlaka al kullan demelerinin yanında çok çok hassas bir cildim var . Bu yüzden de önermelerinin yanında bir yandan da korkuttular . Özellikle bir tanesi cildim çok hassas olduğu için kılcal damarlarımın daha da üste çıkacağını ve kızarıklık hastalığı olacağını bu yüzden önermediğini ya da kızarıklık karşıtı bir ürünle kullanmamı söyledi . Bende hayliyle korktum ve almadım .
Orada yaşadığım sivilce problemini de yukarıda da bahsettiğim correcteur ve yıkama jeliyle atlatmıştım . Amma velakin ! Bu sene de stres kaynaklı bütün yüzümü sivilce kapladı ve geçmek bilmediler !
Biliyorum çok konuştum ama durumun vahimiyetini öğrenin ve bende derdimi bu sırada dökeyim istedim . Hiçkimsenin hoşuna gitmez sonuçta yüzü kıpkırmızı gezmek .

#balıkesirbloggerbuluşması etkinliğinde Bioderma bize istediğimiz bir ürünü yolladı (yanında da ilerleyen yazılarda bahsedeceğim bir ürünle birlikte) . Ben seçim hakkımı o zamandan aklımda kalan bu üründen kullandım .



Ürünün dış ambalajı diğer Bioderma ürünler gibi sade ve hoş . Ağzının ince uzun olması hoşlandığım bir özellik oldu ve ürünün kendisi şeffaf jel halinde .

Peki bu ürün seni neden heyecanlandırdı Asena dersen ;

İlk kullanımda dahi etkisini gösterdi ! Abartmıyorum gerçekten . Bu ürün benim o geçmek bilmeyen sivilcelerime etki etti !

İlk haftadan yüzümde gözle görünür etkileri oldu . Herkes özellikle de en yakın arkadaşım "Asena ne yapıyorsun yüzüne ? Ne yapıyorsan devam et" dedi . 

İçerisinde meyve asitleri olduğu için ciltte bir yanma hissi oluşturması çok normal . Bende hassas ciltli ve sivilceden daha da hassaslaşmış dokunamadığım cildim de yanma çok yapmadı . Çoğu zaman bir yanma hissetmedim . Yalnızca 3. kullanışımda bir yanma oldu o da bir süre sonra geçti . 

Bir üründen kaynaklanan yüzümde kocaman simsiyah siyah noktalar çıkmıştı ve uzaktan belli olan cinslerdendi . Onlar zaman içerisinde kendini attı cildimden . Kesinlikle sıkmadım. Diğer siyah noktalara çok büyük bir etkisi olmadı . Zaman içerisinde onları da halledeceğini düşünüyorum çünkü belli aralıklarla atıyor gibi . 

Yüzümün sol tarafı hemen iyileşti ama asıl problem zaten sağ taraftaydı ve orada yerleşik bir tane kocaman (yaklaşık 4 aydır benimle) ve 3 tanede yan yana sivilcelerim vardı . 
3lülerin iki tanesi gitti diğeri küçücük kaldı belli bile olmuyor . Malesef o koca sivilceye hiçbir şeyin etki etmediği gibi bu da etki etmedi . Biraz küçülttü yalnızca o kadar . Belki zaman içerisinde onu da halleder. 
Yüzümde herhangi bir kuruma yapmadı . Sebum dengesini düzenledi çünkü artık parıl parıl parlamıyorum . 

Nasıl kullandım ?

1 ay boyunca gün aşırı bir şekilde (yani bir gece kullandım bir gece kullanmadım) Bioderma Sebium Foaming Gel'le yıkadığım yüzümü (onunda yazısını yazıcam aşığım ona da çünkü) kuruladıktan sonra tonik sürmeyi unutmazsam tonik sürüp kuruduktan sonra. Küçük bir miktar Bioderma Sebium Serum'u sürdüm ve yattım :) Sabahta cildimden arındırdım :)
Burada önemli bir nokta şu ki kesinlikle güneş koruyucu kullanmanız ! Çünkü ürün yavaş yavaş cildi soyup yerleşik cilt kusurlarını tedavi etmeyi vadediyor. Bu yüzden bu aşamada güneş koruyucu mutlaka kullanmalısınız yoksa sivilceleriniz leke şeklinde kalır.

Yazı epey epey uzadı aslında. Özetle demem şu ki ;
1 ayda yüzüm %70 oranında iyileşti ve iyileşmeye devam ediyor . 
Eskisi gibi rahatsız edici bir özelliği yok . 
Yinede hassas ciltlerin yatıştırıcı bir kremle birlikte kullanmasını öneririm çünkü ben yine Bioderma'nın bize gönderdiği bir ürünle kullandım . Onun sayesinde ......... yazmicam burasını :) Bekleyin onun yazısını da :) O ürünü de çok sevdim çünkü !

Tavsiye ettiğim ve hiç pişman olmadığım bir ürün oldu :) Tekrar alacağım ürünler kategorisine girdi .

#balıkesirbloggerbuluşması'na sponsor olup seçtiğim ürünü çok güzel bir sunumla gönderen Bioderma'ya çok teşekkür ederim . 

Not: Ürünün yorumları tamamen objektif ve kendi düşüncelerimdir , takip ettiğiniz kadarıyla zaten bunu anlamışsınızdır :) 

Bir başka yazı da görüşmek üzere !

Bu yazıyı da bıkmadan buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim çokça :)

Mail:asenapekerblog@gmail.com
İnstagram: asenapeker


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder