Salı, Aralık 01, 2015

Siyahlara Bürünelim ! Golden Rose Matte 12


Herkese koccamaaaan bir günaydın !!!!

Sonunda sınav haftası ders stresi bitti ve bende bloguma geri dönebildim !
Şuan çok rahatladım çünkü aklımdan sürekli yazacağım şeyleri düşünüp yazacak zaman ve yer bulamıyordum :)

Ayrıca en güzel ay olan Aralık ayı da hoşgeldiiiiii :)
Çünkü ayın 11 'i benim doğum günüm ! Aşırı aşırı mutluyum :) Sonrasında da yeni yıl heyecanı ve yep yeni bir yıl :)

Bugün size benim için çok özel bir ojeden bahsedeceğim !

Golden Rose Matte 12 numara siyah rengi ! :)






Neden önemli alt tarafı oje demeyin bana sevgilimin sürpriz olarak kendisinin beğenerek taaa Adana'lardan alıp getirdiği bir oje :)
Sonuçta bir erkek düşünmüş bunu çok hoşuma gitti :) Uzun zamandır da bir siyah ojem olsun istiyordum .


Yapısı yoğun değil ama cıvıkta değil bence tam ideal . Tek katta çok mat olmasına rağmen tam bir opaklık vermiyor bu yüzden ikinci katı istiyor .
İkinci katı sürdüğümüzde tamamen mat bir görüntü olmuyor , fotoğrafta da bu belli oluyor .
Parlak mat gibi bir şekilde :)


Kuruma hızı ise bu ojeleri sevmemin en büyük etkeni ! 
Dışarı çıkarken ayakkabılarımı giydikten sonra ojeyi sürüyorum ve çıkıyorum . Hepsi bu !
Çok hızlı kuruyor ve benim gibi üşengeç biriyseniz bu çok hoşunuza gidecek !
Tabi ben bu hızlı kurumalarına alıştığımdan her ojeyi öyle zannedip geçen sürdüğüm bir oje kurumadı delirtti beni :) Böylede alışkanlık yaptırıyor kendileri.


Dayanıklılığına gelince şöyle ;
Oje sürdüğümde çok uzun süre tutmuyorum tırnağımda ama bu oje ikinci gün çıkar beni diyor. Malesef en olmamış özelliği bu . Özellikle tek kat sürdüğünüzde daha da dayanıksız oluyor ve uçlarından hemen açılıyor .



O gün bir de sevgilim bana kahve ve çiiiikolataaaa ısmarlamıştı :)))) 

Herşey için teşekkür ederim aşkımm !

Hepinizi çok öpüyorum !
Bu arayı telafi edeceğim söz :)
Kendinize iyi bakın :)

Mail: asenapekerblog@gmail.com
İnstagram: asenapeker

1 yorum: