Salı, Şubat 16, 2016

Bioplante Facial Day Cream

Herkese kocaman bir merhaba!
Nasılsınız:) Ben bugün Balıkesir'e dönüş yapıyorum:) 
Blog keşif etkinliğinde beni takip eden herkese çok teşekkür ederim biraz işlerim olduğu için geç döndüm :) Bazılarınızın sitesini bulamadığım içim mail attım , dönüş olur olmaz sizleri de takip edeceğim :)
Bugün sizlere bahsetmek istediğim ürün #balikesirbloggerbulusmasi'nda bize hediye edilen;
Bioplante Facia Day Cream !


Bu yazı biraz karşılaştırma yazısı gibi olacak çünkü aynı seri olduğu için gece kremine göre değerlendireceğim. 

Gece kreminin yazısını geçtiğimiz zamanlarda yazmıştım bir iki post öncesinde bulabilirsiniz :)

Gelelim bu gündüz kremi nasıl?
Markası Bioplante olduğu için organik ve vejetaryan bir ürün olduğunu diğer yazımda bahsetmiştim:) Bu yüzden gönül rahatlığıyla kullanabileceğimiz bir ürün:)

Gece kreminde emilimin zor olduğunu bu yüzden benim kullanmadığımı söylemiştim fakat bu ürün daha güzel emiliyor ve dağılıyor.

Portakallı greyfurtlu bir kokusu var benim çok hoşuma giden :) Çok ferah geldi bana :) Bu koku da içeriğinden kaynaklanıyor:)

Nemlendirmesi de yerinde bir ürün. 

Yaşlanmayı geciktirici Q10 ve hiyaluronik asit içeriyormus ki bir molekülerci olarak diyebilirim ki bu bir güzel özellik :)

Doğal olsun , güzel nemlendirsin , yaşlanmayı da geciktirsin diyorsanız  bu ürün tam size göre:)

Gönül rahatlığıyla öneriyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder