Cuma, Şubat 12, 2016

Melek Gibi Bir Koku Victoria's Secret Angel !





Herkese kocaman bir günaydın:)
Bugün sizlerle konuşmak istediğim benim çok sevdiğim şeylerden biri olan kokular :)
Biliyorum bugün nasıl evlenme teklifi aldığımı yazacaktım ama gece geç yattım ve yazı yazmaya fırsatım olmadı malesef :)


Kokular benim için çok önemlidir. Her zaman bir insan güzel kokmalı bence , mesela yatarken bile. Başkalarına güzel kokmak değil amaç kendinize güzel kokmak olsun bende o yüzden yatarken bile kokumu sıkarım. Gece burnuma güzel güzel koyayım diye :) Bilemeyeceğim beski yalnız kalmanın bir sonucudur bu ama güzel bir alışkanlık olduğunu düşünüyorum:)
Her yere her zaman bir koku lazım ki gün an yıl ortam güzelleşsin anlamlaşsın  ölümsüzleşsin.


Benim çok beğendiğim bir kokuydu  bu VS'nin Angel'ı ama tabi öğrenci bütçeme göre o an pahalı geldiği için almıyordum  :)

Tabi annem sevgili annem :) Bunu öğrendiği zaman hadi alalım kızım dedi ve 2 farklı koku aldık çıktık o gün:) 

Tam bir melek gibi bir koku :)
Seni çok seviyorum annecim.

4 yorum:

  1. merhaba :) blog keşif etkinliğinden geliyorum bloguma uğrarsan çok sevinirim ;) www.sedosun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bu kokuyu bende çok seviyorum :)

    Takipteyim bloğuma bekliyorum sizi:)

    YanıtlaSil