Perşembe, Şubat 11, 2016

Note MatteMoist Lipstick 307 Dar Wine

Herkese kocaman bir merhaba ! 
Dün gece geç yattığım için yazı yazamadım ama içime sinmedi hemen şimdi yazıyorum:) Günaydın canlar :)
Size bugün bahsetmek istediğim ürün Note 'un bir ruju :)
Yine bize #balikesirbloggerbulusmasi'nda hediye edilen bir ürün kendisi :)
Bu aralar ne kadar çok bu buluşma ürünlerinden bahsetti demeyin lütfen:) Yorumlamak için epey deneyimlerim oldu ve yazılarını yazıp bende rahatlamak istiyorum :) Zaten hepiniz biliyorsunuz ki ister firmanın hediyesi olsun ister kendi aldığım bir ürün olsun tamamen objektif bir şekilde bakıp nesini sevip nesini sevmediğimi yazıyorum:) 
Veeeeeee bugünkü konuğumuuuuuuz  ;
Note MatteMoist Lipstick  307 Dark Wine !


Ambalajı biraz eğimli zarif olmuş :) Kalıcı kremsi rujlarının ambalajı gibi mat değil  (belki onlar da değişmiştir bilmiyorum ilk çıkarttığı ruhları kastediyorum).
Ambalajından başlamışken dış yapısından başlayalım; açıkçası ben hiç sevmedim .. Daha ne kadar zamandır benimle ama üzerindeki Note yazısı gitti ! Eski ruj ambalajları daha sağlammış çünkü kaç yıldır benimle ve hala yazısı duruyor. 
Ürünün kendisi 4.5g yani epey fazla bu yönden güzel:)
18 aylık kullanım ömrü vermişler bu da çok güzel çünkü rujlar o ruja takık değilseniz hemen bitmiyor malesef.
Gelelim rengine sürümüne yapısına! En can alıcı nokta :)


Adından da anlaşıldığı , fotoğrafta da gözüktüğü gibi koyu şarap renginde . Yani koyu bordo desek yanlış olmaz. Ben zaten rujun rengini kendim seçmiştim bu yüzden tam bana göre bir renk :) Ben koyu renk rujları daha fazla seviyorum :)
Yapı olarak mat rujlarda genelde olduğu gibi biraz kuru ama sürümü çokta zor değil. Kupkuru bir yapısı yok yani bu yönden de artı puanı aldı :)
Amaaaaa ! Gel gör ki bir kokusu var beni benden alıyor.. Sanırım B vitamini kokusunu andırıyor ya da başka bir şey ama çok rahatsız edici olduğu kesin.. Malesef hiç sevmedim kokusunu ve sabahları sürdükten sonra kokusunu bir müddet daha aldığımdan midemi ilk başlarda kaldırıyordu. Bu yüzden ilk kullanmaya başladığımda ruju hiç sevemedim.
Amma velakin o rengi herşeye değiyor diyebilirim :) Aslında sırf renkte değil değen kısmı, renk güzel olsa da kalıcı olmasa bir anlamı olur mu a dostlar ? 
Tabiki olmaz .
Kalıcılığı inanılmaz ve beni çok memnun ediyor ! Tabiki yemek yiyip su içince içlerde biraz solma oluyor ama o bile yenileme ihtiyacı hissettirmiyor bende.

Yani genel olarak artı eksiklerine şöyle bir bakacak olursak:)
+Rengi muhteşem
+Kalıcı 
+Matlığı tam mat bir parlaklık yok
+Gün içerisinde dudakları kurutmuyor 
+Yapı olarak çok kuru değil bu yüzden sürümü çok zor değil 
-Ambalajı güzel değil 
-Kokusu çok yoğun ve ağır

Peki her zaman ki gibi ben önerir miyim bu ruju ?
Aslında bu biraz zor bir soru :) Çünkü ne kadar çok artı yönü olsa da kokusuna takmış durumdayım.. Koku beni bağlamaz ben kalıcılığına, rengine bakarım diyorsanız kesinlikle alın! Ama koku benim için önemli diyorsanız mağaza da ne kadar alabilirsiniz kokusunu bilemem ama bir koklayın derim :)

Hepiniz kendinize çok çok iyi bakın hosçakalın :)
Yazabilirsem yarın nasıl evlenme teklifi aldığımı yazacağım:)
Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor :)

Mail: asenapekerblog@gmail.com 
Instagram: asenapeker

3 yorum:

  1. Bende koyu renk ruj tutkunuyum. Bu rujda çok hoş gözüküyor.
    Keşif etkinliğinden geliyorum, beklerim bende. Muhabbetle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) bende geliyorum :)

      Sil
  2. Cok guzel ve verimli bi yazi olmus.koku kismi onemli bence acil düzeltilmeli neticede burnumuzun dibinde kokuyo olcak gun boyu:) eline saglik blogunu cok begendim takibe aliyorum bende beklerim.

    YanıtlaSil