Salı, Şubat 09, 2016

Bioplante Facial Night Cream


Herkese kocaman bir merhaba ! Bugün sizlere bahsedeceğim ürün #balikesirbloggerbulusmasi etkinliğinde bizimle birlikte olan Bioplante'nin gece kremi :)


Bioplante markası yüz yüze yanımızda olamasa da o gün telefonla her sorumuza cevap vererek ve tüm ürünleri hakkında bilgilendirme yaparak yanımızda oldular :)
En merak ettiğim ürünleri gece ve gündüz kremleriydi  kesinlikle ve bende seçimimin 2 sini onlardan yana kullandım :) 
Bioplante markası organik oluşuyla ve tabi hayvanlar üzerinde test yapmayışıyla dikkatimi çekti. Hayvanlar üzerinde test yapmama konusunda takıntılı değilim fakat yapılmayan ürünleri kullandığımda çok daha memnun oluyorum açıkçası. 
Ürün 50 ml' lik bir ürün ve üzerinde doğal yaşa yazması çok hoşuma gitti :)
Ambalajları çok tatlı ve sade .
Ürün GMO içermiyormus ve vejetaryan bir ürünmüş yukarıda da bahsettiğim gibi :)

"Siz uyurken cildinize genç bir görünüm kazandırır ve yumuşak, pürüzsüz ve taze bir his bırakır. İnce çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünü azaltır. Cildinizin gerekli nem dengesini düzenleyerek yenilenmesini sağlar"
Yazıyor bakalım benim annemle yorumlarım ne olmuş:)

- Ürünün organik bir kokusu var. Aynen öyle farklı bir koku. Açıkçası biz pek beğenmedik ama doğal olduğu için çekilir:)
- Konsantre bir ürün olmasından kaynaklı sanırım çok yoğun yapılı bir ürün.  Az sürülmesi yeterli denmesine rağmen cilde çok zor dağıtılıyor bu yüzden de yine fazla ürün kullanılıyor.
- Ürün  içerisinde ilk sırada su bulunmasına rağmen çok yoğun yapılı bir ürün bu yüzden cildin emmesi biraz zor oluyor. 
-Benim cildim ürünü emmedi ve ince bir tabaka halinde kaldı az sürmeme rağmen. Bu tür durumlarda genelde benim cildim siyah nokta yaptığından dolayı ben cildimi yıkama gereği duydum fakat annemin cildi tamamen emdi benden kat kat fazla sürmesine rağmen:) Bu yüzden bence ürün tüm cilt tiplerine göre değil. Benim cildim eskisi gibi tam yağlı olmamasına rağmen emmedi fakat annemin cildi karma ve hemen emdi.
-anti age krem ibaresi bulunmasına rağmen bizim fikrimize göre öyle bir ürün değil. Normal gece kullanacağınız yoğun yapılı bir nemlendirici ifadesi daha doğru olur diye düşünüyoruz. 
- İçeriğinin doğal olması çok güzel ve içiniz gönlünüz rahat rahat ferah ferah kullanmanızı sağlıyor. 

Evet bizim ürün hakkımızdaki düşüncelerimiz bu şekildeydi :) 

Peki gelelim en önemli soruya bu ürünü önerir misiniz ?

-Eğer istediğiniz gece kullanılacak yoğun nem sağlayan bir ürün ise ve cildiniz normal yapıda ise aynı zamanda kullanayım ama cildine zarar verir düşüncesi olsun istemiyorum doğal olsun derseniz evet öneririz. 
-Fakat anti age özellikli olsun daha fazla kırışıklık bakımı yapsın diyorsanız daha fazla anti age ağırlıklı bir kremi öneririz çünkü bu krem nem ağırlıklı.

Umarım yazımı hatta yazımızı beğenmişsinizdir :)
Kendinize iyi bakın:)

Mail: asenapekerblog@gmail.com
Instagram: asenapeker


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder